Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Hyundai Scoupe Club
 
ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Κορυφαίοι συγγραφείς
ScoupeGT
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
Alex-Coupe
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
sperxos
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
ScoupeMK1
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
lakiste11
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
Gr33k
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
luckyman_s145
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
ilias scoupe gt
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
djzap
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
g4ek
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_lcapΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_voting_barΒελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου I_vote_rcap 
Πρόσφατα Θέματα
» Ψηφίστε για να δούμε.........
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΠεμ Αυγ 04, 2016 3:56 am από ilias scoupe gt

» Διαθέσιμα ελατήρια στην ελληνική αγορά...
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΣαβ Ιουν 16, 2012 6:59 pm από Alex-Coupe

» Καταραμένω fuel cut!!!!!!
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΤρι Ιουν 12, 2012 7:43 pm από Alex-Coupe

» Υδρογόνο για καύσιμο.
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΣαβ Οκτ 01, 2011 1:41 pm από ScoupeGT

» Προβλημα στο choke του αερα
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΣαβ Ιουν 11, 2011 12:28 pm από Alex-Coupe

» Λαδι για το Scoupe μου!
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΚυρ Μάης 29, 2011 11:30 am από Alex-Coupe

» Διώρθωση γωνιών ανάρτησης.
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΤετ Μάης 18, 2011 12:18 am από ScoupeGT

» ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ????
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΤρι Μάης 17, 2011 8:19 pm από Alex-Coupe

» Αποστατες Scoupe
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΠεμ Απρ 28, 2011 6:10 pm από ScoupeGT

Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 7, στις Δευ Δεκ 04, 2017 7:27 pm

 

 Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ScoupeGT
Admin
ScoupeGT



Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου   Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Icon_minitimeΚυρ Ιαν 23, 2011 8:55 pm

To GT έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης για 220hp
Αρχικά όμως πρέπει να γνωρίζουμε τις εργοστασιακές "παραλήψεις" που το έκαναν να αποδίδει 115Ηp μόνο...καθώς όμως και τα πλεονεκτήματά του.

Πρώτο βασικότατο μειονέκτημα είναι η έλλειψη τοποθέτησης intercooler απο το εργοστάσιο...πραγμα απαραίτητο για οποιαδήποτε εφαρμογή Turbo.
Δεύτερο μειωνέκτημα θεωρείται η στενή εξάτμιση η οποία είναι σχεδόν ίδια με του ατμοσφαιρκού κινητήρα.
Tρίτο ζήτημα είναι η έλλειψη σκάστρας (blow off valve) η οποία είναι βασική προυπόθεση για βελτιώσεις και γενικότερα οποιοδήποτε turbo κινητηρα.
Τελευταίο θέμα είναι η τουρμπίνα Τ15 της Garret η οποία δεν έχει πού μεγαλύτερες δυνατότητες πέραν των 155hp.

Μεγάλο όμως πλεονέκτημα είναι η χαμηλή συμπίεση του κινητήρα 7,5/1 με πίεση μόλις 0,6bar στο τούρμπο,
με δυνατότητα αύξησής της μέχρι το 1,5bar χωρίς να χρειαστεί η αντικατάσταση των εργοστασιακών εμβολων και μπιελών

Έτσι αρχικά και πρίν από οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να τοποθετηθούν

1)Ιnterccoler.
2)Eξάτμιση 2,5 ιντσών απο καταλύτη και πίσω.
3)Σκάστρα.

καθώς και τα εξής όργανα

1)Βarομετρο turbo
2)Ηalmeter (A/F ratio meter)*

*Το Ηalmeter είναι ένα όργανο που μας δείχνει την αναλογία του μείγματος καυσίμου.
Τα απλά Ηalmeter (narrow band )δείχνουν τα εξήςσημεία:
φτωχό, στοιχειομετρικό, πλούσιο
μείγμα
Στα turbo αυτοκίνητα το στοιχειομετρικό μείγμα (αναλογία αέρα/βενζίνης) είναι 12/1
σε αντίθεση με τα ατμοσφαιρικά που είναι 14/1.
Τα απλά Ηalmeter δεν μπορούν να αναφέρουν ακριβή αναλογία παρά μόνο σχετική , οπότε δε θα γνωρίσουμε πότε πραγματικά το μείγμα μας θα γίνεται φτωχό (πράγμα επικίνδυνο!!!!!!)
Eαν σκοπεύουμε να βελτιώσουμε αρκετά τον κινητήρα τότε θα πρέπει να προμηθευτούμε ένα
Ηalmeter τύπου wide band το οποίο αναφέρει ακριβή αναλογιά μείγματος.
Bέβαια στοιχίζει πολύ περισότερο καθώς το πλήρες κit περιλαμβάνει εκτός απο το όργανο, επιπλέον αισθητήρα "λ" καθώς και φύσα σύνδεσης με υπολογιστή

Απλό Halmeter
Narrow band


Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Narrow10


Wide band Hallmeter

Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου Wideba10

Με αυτές της αλλαγές η ιπποδύναμη θα αυξηθεί περίπου στα 135hp

(Η επόμενη αλλά όχι ενδεδειγμένη κίνηση που μπορεί κάποιος να κάνει είναι να τοποθετήσει ρυθμιστή πίεσης turbo και να αυξήση την πίεση στα 0,8bar.Eκεί όμως θα χρειαστούμε και ρυθμιστή πίεσης βενζίνης για να αυξήσουμε ελαφρά την πίεση καυσίμου......
Επιπλέον υπάρχει η πιθανότητα να μας εμφανιστεί το λεγόμενο "fuel cut" δηλαδή κόψιμο τροφοδοσίας καυσίμου υπό κάποιες συνθήκες...)



Σταδιο 2ο


Στη συνέχεια θα πρέπει να αρχίσουμε να βάζουμε το χέρι στην τσέπη, καθώς το επόμενο βήμα για σωστή βελτίωση είναι η αντικατάσταση της τουρμπίνας με μία Τ25, χωρίς μεταβολή της πίεσης του turbo.
Θα πρέπει να προσέξουμε η Τ25 να έχει ίδια πλάκα εφαρμογής στην πολλαπλή εξαγωγής αλλίώς (και συνηστάται) θα πρέπει να αντικαταστήσουμε την πολλαπλή με μία χειροποίητη.

Mε αυτές της αλλαγές έχουμε την βάση για μία σωστή συνέχεια και περίπου 150-155hp

Εxtra tip


Εφ΄ όσον σκοπεύουμε να προχωρήσουμε περισσότερο σε αυτό το σημείο χρήσιμη είναι η τοποθέτηση ενός ψυγείου λαδιού, καθώς ο ALPHA turbo δε τα πάει και πολύ καλά με τηθερμοκρασία λαδιού στις αυξημένες απαιτήσεις.


Η συνέχεια έπεται......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Βελτιώσεις 1ου,2ου σταδίου
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Βελτιώσεις :: Βελτιώσεις για το GT-
Μετάβαση σε: