Το Hyundai S coupe είναι βασισμένο πάνω σε ένα άλλο μοντέλο της ΗΥUNDAI το
Εxcel και κατασκευαζόταν απο το
1991 εως το
1994.
Η πρώτη γενιά S coupe
1991-1992 (MK1) εξοπλιζόταν με
8βάλβιδο κινητήρα
1.5 λίτρων 81hp της
Mitsubishi και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.
Οι κινητήρες αυτοί εύκολα ξεχωρίζονται καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται δεξιά (αριστερά κοιτάζοντας κάτω από το καπώ).
Το 1993 γίνεται face lift
(ΜΚ2) όπου αλλάζουν αρκετά πράγματα όπως το μπροστινό μέρος ( προφυλακτήρας, μάσκα, φτερά, φωτιστικά σώματα), οι πλαϊνές επενδύσεις στις πόρτες και τα πίσω φτερά καθώς ο πίσω προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα.Επιπλέον στο εσωτερικο γίνονται κάποιες μικροαλλαγές σε διακόπτες, πόμολα και ταπετσαρίες.
Κυριότερη όμως αλλαγή είναι οι
12βάλβιδοι κινητήρες οι οποίοι τοποθετήθηκαν, καθότι κατασκευάζονταν απο την ίδια τη
HYUNDAI με την ονομασία
ALPHA ( σε αυτούς το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται αριστερά).
Οι εκδόσεις
Βase και
LS εξοπλίζονταν με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης
92hp και ροπής
132Νm/ 4000σαλ με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο 4 σχέσεων ενώ η έκδοση
GT εξοπλιζόταν με υπερτροφοδοτούμενο (turbo) κινητήρα ALPHA o οποίος απέδιδε
115hp και
167Νm/4500σαλ και χρησιμοποιούσε μόνο χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
Στον κινητήρα αυτό είχε τοποθετηθεί η τουρμπίνα
T15 της
Garret.
(Μάλιστα λέγεται πως η Τ15 ήταν η πρώτη εφαρμογή της GARRET σε αυτοκίνητα καθώς μέχρι τότε ήταν ένας απο τους μεγαλύτερους προμηθευτές σε βιομηχανικές κατασκευές, αεροπλάνα κτλ.)
O ατμοσφαιρικός
ALPHA απέδιδε
14% περισσότερη δύναμη απο τον προηγούμενο της MITSUBISHI ενώ ο τούρμπο
42%.
Το s coupe αντικαταστάθηκε το 1995 απο το Hyundai coupe ή αλλιώς γνωστό ως
TiburonS coupe Mk1[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]S coupe Mk2[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ΗΥUNDAI TIBURON